Rawatan Resdung- benar atau palsu?



Yang mana satu rawatan resdung yang dapat menyelesaikan masalah hidung tersumbat, sakit tekak , gatal mata anda dengan cepat dan pantas.

Tiada sesiapa pun yang dapat memberitahu anda ubat resdung yang manakah benar dan yang manakah palsu. Ubat resdung yang terdapat di pasaran kini direka dengan formula-formula berbeza.

Bukanlah cara atau jenis rawatan resdung yang anda perlu endahkan tetapi kesan baik atau buruk sesuatu method perubatan yang perlu dikenal pasti.

Saya mempunyai kenalan dari dunia siber yang mengalami resdung kronik dan masih lagi mengambil ubat doktor semenjak kecil hingga sekarang(24thn)lagi.Kesan ubat-ubatan yang hanya menahan rasa sakit amatlah merbahaya, hinggakan beliau mengaku sendiri sering mengalami halusinasi.
Fikir-fikirkanlah merawat resdung bukanlah sesenang yang kita sangkakan.
Cubalah pelbagai petua resdung dan ujilah tip-tip yang selalu saya sarankan paling malas pun cuba selama seminggu dan tengok hasilnya.

Penyakit resdung sekiranya tidak dirawat memang boleh mengakibatkan kanser dan memudaratkan seseorang itu sekiranya menghidapi migrain.

Penawar resdung yang terbaik ialah USAHA serta DOA agar ditemukan jenis rawatan yang sesuai dan lebih praktikal untuk anda amalkan.

0 comments:

Post a Comment