Petua Resdung


Dalam kesibukan H1N1 melanda di tanah air kita ni memang pengamal herbalis yang menjalankan rawatan resdung agak berani menempuhi cabaran risiko jangkitan selsema babi ini.
Jadi ramai yang mengambil langkah untuk menangani kesakitan / jerawat dengan hanya membeli ubat resdung di kedai-kedai farmasi / pasaraya mahupun di gerai-gerai perawat resdung jalanan seperti saya.

Penyakit resdung memang agak sukar untuk dirawat dan ditangani salah saja step boleh mengundang kesesakan nafas dan membawa kepada sakit kepala yang kronik.

Bagi pengidap-pengidap yang selalu merawat resdung, saya ucapkan tahniah kerana anda perihatin terhadap kesihatan anda.Teruskan usaha.Apa yang mampu saya kongsikan hanyalah petua resdung yang mudah tetapi mungkin tidak kita sedari kita boleh amalkan dan modalnya kurang dari rm 100.

Jerawat resdung juga dapat anda basmi sekiranya kadar pengeluaran minyak pada muka anda dikawal secara bijak menggunakan bahan pencuci muka yang berasaskan 50% madu.

Gabungaan rawatan dari dalam dan luar serta kesungguhan ingin bebas dari keadaan sekarang ialah penawar resdung yang sejati.

0 comments:

Post a Comment