Kata-Kata Penulis


Assalammualaikum w.b.t

Pertama kalinya saya ingin ucapkan terima kasih kerana sudi menjengah blog Diari Perawat Resdung Jalanan iaitu amirsyazi.blogspot.com.

Blog ini diwujudkan untuk menceritakan pengalaman saya merawat resdung secara bebas(Jalanan) sambil menambah ilmu manusia dan ilmu perubatan alternatif(herba + homeopati + Teknik Aura & Reiki)

Latar Belakang Amirsyazi:

Nama:Amir
Umur:27 thn 1982
Kelulusan:Dip.Mechatronic Engineering GMI(Malaysia)/ BBA OUM(masih belajar)
Pengalaman Merawat Resdung Alternatif: 1.5 thn
Pengalaman Perubatan Alternatif Umum: 3 thn
Pengalaman Bisnes on-line: 8 bulan
Pengalaman Bisnes off-line: 4 thn


Saya harapkan anda semua mendapat pelbagai maklumat berguna apabila kerap mengunjungi blog amirsyazi.blogspot.com.
Rajin-rajinkanlah tinggal kan komen membina untuk saya lebih bersemangat menjalankan tugas saya sebagai Perawat Resdung Jalanan ini!



"membaca amalan mulia"

0 comments:

Post a Comment