Testimoni Resdung-6 Tahun Sakit Kini Bebas Resdung


Mohd Saufi (project coordinator/cheras)telah menghidapi resdung hampir 6 tahun.
Lama tu.Pelbagai rawatan yang telah dicuba dan diikhtiar.Mungkin rezeki beliau,setelah mendapatkan rawatan di gerai kami ,syukur Allah telah bebas dari gejala-gejala resdung.Hampir tidak dibebani langsung dengan resdung lagi.

2 kali rawatan berturutan selama 2 minggu.

"Saya menghidapi resdung hampir 6 tahun.Banyak kaedah rawatan saya cuba tapi tak berkesan.Sehingga hari ini saya menjalankan rawatan di_______.sebanyak 2 kali dalam tempoh 2 minggu.Alhamdulliah penyakit resdung saya pulih sepenuhnya......."

berikut ialah kata-kata dari testimoni yang beliau tulis.

Saya cuma ikhtiar(10%),selebihnya ialah usaha beliau (90%), kesembuhan dari Allah.

Anda bila lagi?
diari perawat resdung jalanan

0 comments:

Post a Comment