Rawatan resdung-3 Sekeluarga Dirawat


Teringat saya akan Abg Ismail.Ramah mesra orangnya.Berniaga juga seperti saya.Pada bulan 12 tahun 2008,saya dijemput ke rumah beliau di sekitar Taman Melati,untuk merawat resdung anaknya(perempuan berumur awal 20-an).

Abg Ismail ni seorang jurugambar bebas.Memang darah seni orangnya.Macam dipam-pam semangat untuk teruskan bisnes sebab motivasi yang diberi memang mengiurkan.Almaklumlah kami ni baru setahun jagung dalam bisnes offline ni.

Beliau ni pernah involve dalam bisnes kedai gambar yang agak masyuk sekitar tahun 97-99 di KLIA.

Sales mencecah 10,000 sehari.Memang hebatlah orang muda dah pegang duit banyak.

Anaknya pula menghidapi resdung yang kronik sejak kecil lagi.Pelbagai usaha yang Abg Ismail buat hingga ke corok kampung pun pergi.

Setelah saya check tahap resdung anaknya,erm masih dalam kawalan iaitu tahap satu(pencegahan) sahaja.

Buat punya buat Abg Ismail dan Isteri turut serta buat rawatan.

:p Good Luck buat Abg Ismail.Semoga sukses selalu.

Last time isteri beliau ada suggest adiknya datang buat rawatan di gerai kami.Itulah kali terakhir kami berhubung.Mungkin saya perlu jenguk Abg Ismail untuk dapatkan semangat-semangat baru bisnes.

4 comments:

iwan said...

assalamualaikum.sy nak tnye sy pun d gejale resdung agknye sprti gtl2 mate n bersin serta jrwt yg x kronik.mcm mane sy nak dptkan rawatan dr anda.sy seorg student di bangi.adakah sng utk bjmpe anda utk mndapatkan rawatan resdung.

amirsyazi said...

Maaf kerana lewat balas comment.Terima kasih kerana telah kunjungi dan dapatkan rawatan dari saya.mudah-mudahan gejala resdung Iwan beransur pulih

Unknown said...

Sekarang ni xpyah pergi pusat rawatan resdung lagi. Cuba rokok redung sendiri.Kalau nak pesan dari saya email saya di lod@ersante.com atau hubungi 012-5603827.ternyata mujarab dan MURAH! anda boleh jadi dealer jika mahu dan saya akan supply.

amirsyazi said...

En Lod. Terdapat kebebasan dalam memilih jenis rawatan bagi menyelesaikan masalah resdung.Bukannya wang yang dikhuatiri tetapi kesihatan yang di dambakan.

Setiap jenis rawatan memberi impak yang berbeza kepada tahap-tahap resdung yang berbeza.

Di sini bukanlah tempat utk SPAM(iklan sendiri atau iklankan perniagaan) tanpa persetujuan admin blogger ini.

Post a Comment